Wednesday, August 10, 2011

Ayam Penyet?? jadi ke? hahah

Salam semua... 
erkkk alhamdulillah.. konyang den.. hikhik
baru pas berbuka... 
haaa... tadi aku sempat la masak jap...
menu masakan aku ari ni ialah AYAM PENYET... huahua
ntah ape ntah mimpi aku nak masak ayam penyet nih..
mcm pandai je kan... haha saje2 try....
at last jadi gak.... 
tengok ni.. proses2 die...

ni proses ayam.. sebelum digoreng.. heheh



haa... skang time utk menggoreng plakk...

hikhik kuali dah naik hitam dah..

ok2... skang masenye utk amik gambo.. hahah
ni tak siap lagi.. baru siap goreng je..
blom dipenyetkan lagi.. huhu




haa... ni mase utk hias plak.. dah nak siap dah...
tapi before tu aku tunjuk sambal masakan aku dulu..
sangat special...name die.. sambal mak mona.. huhu
 sape nak resepi?? hehhe



ni lah hasilnye.... huhuhu
sedap.... lazat.... gemok.... oppsss...
hahahah





haaa.. nak tak?? hikhik

*kalau nak tau ni tak cukup syarat lagi tau..
kalau betul2 pure nasi ayam penyet die ade tempe n tahu goreng..
aku boleh terlupa plak nak beli.. patut macam kurang je tadi..
huhu tapi ape2 pon kire ok laa coz ayam n sambal ade... cukup lah syarat tu..
hehehe.. sape nak resepi?? senang je...  apepon selamat 
berpuasa untuk hari yang ke 11... heheh




2 comments:

Zul Fattah said...

best wo.. sedap ko?

amim si budak botak.. said...

huhu alhamdulillah... sume cakap sedap.. cume tak cukup syarat je la.. hehe tempe, tahu n sup je tak de....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...