Sunday, August 14, 2011

aku berjaya wat tat nenas n popiah nestum!! yahooo!!

ari ni aku bangun tido lewat gile...
huhu makruh la puasa aku.. 
pukul 11 lebih baru bangun... huahuahua...

tapi ari ni aku puas ati laa dapat gak aku buat sikit2 kue raye...
tolong mak katenyehhh... haha
ari ni aku sempat buat kueh tat nenas n kueh popiah nestum..
yahoo!!!! ni  haaa tengokkk....


popiah nestum dulu....
senang gile nak buat die!

haaa.. ni sebelum digoreng...

ni ngah proses menggoreng..


lepas goreng, korang mesti tapis minyak die kering2 tau..
baru lah kurang kolesterol katenyehhh.. hahah 




haaa... ni lah nestum die..
nnti kalau popiah yang siap digoreng tuh dah sejuk..
korang campur la tnestum tu ngan poiah tuh..



haaa... ni... dah jadi dahhh hikhik



da macam batang buruk dah.. 
hahahha



haaaaa..
skang tat nenas pulak!!!

ni tepung die tat yang dah diuli oleh Mak aku.. hahah
maknenye bukan aku la yang buatkan? huhu


ni pulakkk inti die... jem nanas..


haaa... dah siap pon...
huhuhu sape2 yang nak resepi sila lah ke fb saye ni k.. >>> klik Disini untuk tanye resepi..





ape2 pon... aku dah buat kueh raye... korang??? hadooo.. hahahha
selamat membuat kuehhh...








3 comments:

Cahaya Fajar said...

bestnya popia nestum...^^

slmt brbuka..:)

Sumaiyah said...

hohoho, i like popia nestum,bagi ler resepi..hehe.. jom follow my blog :) puteri-alesha.blogspot.com

amim si budak botak.. said...

senang je resepi die..... nnti sy post kat entri ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...