Saturday, July 30, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak untuk Semua..



Salam semua....
sempena bulan ramadhan yang bakal menjelma 
beberapa jam je lagi ni...
amim ingin mengucapkan selamat berpuasa
dan selamat menunaikan solat tarawikh
untuk semua kawan2 dan semua umat islam yang
berada di seluruh dunia eh...

kepada keluarga n kawan2 amim...
sesungguhnya puasa pertama ni la yang paling
buat amim tertunggu2... hehehe
kalau ngan kawan2 semua amim teringat lagi mase blajar dulu..
puas kite ronda2 buka puasa kan...
n paling tak leh lupa skali masak sendiri kat umah.. hehehe
macam2 menu kitorang masak kat umah sewa tuh..
pastu buka puasa ramai2.... then bile lepas berbuka tuh..
masing2 tersandar kekenyangan kat tepi dinding.. wakakakaka
pastu muke masing2 mengah je.. haha

kalau ngan family plak...
ape yang paling happy bile puase pertama,
semua famly berkumpul kat umah mak...
al-maklumlah... adik bradik amim ni ramai...
ade 10 beradik... n anak buah dah nak masuk 31 org da 
bulan 9 ni... huhu.. mane tak meriahnye... huhuhu best2!!!

kalau korang nak tgk menu2 buka puasa kitorang mase puasa ptama 
tahun lepas ni haaa...................
































haaaa.... kan.................. 
tapi ni blom semua family yg dtg..
ade yang dtg lewat....
masing2 stiap family bawak juadah yang berlainan..
huhuhu.... 
sape nak join family amim??? heheheh
lagi ramai lagi meriah... hikhik


**Nanti aku amik gambo puasa ptama esok 
plak k... heheh tapi maybe tak ramai sangat laaa..
yang penting... ade gak juadah berbuka yg banyak.. wakakakak

4 comments:

Nizam Ijam said...

selamat berpose... :)

amim si budak botak.. said...

selamat berpuasa gak nizam.....

ilham_un said...

salam ramadhan...memang meriah...orang johor nie lau kumpul satu keluarga memang riuh rendah kan....sama la anak jati johor cuma versi cum klate...hehehehhee

amim si budak botak.. said...

ngeee... org johor gak ek?? sape org kelantan?? ayah or mak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...