Tuesday, February 16, 2010

Alhamdulillah..... Selesai sudah.

Alhamdulillah...
Majlis persandingan antara SITI HARIZAN BINTI ABD HARIS & MOHD HAYAT BIN MAHZAN dah pun selesai dan alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan teratur....  
dengan majlis yang bertemakan warna putih dan hijau kekuningan atau hijau pucuk pisang.. sangat2 berseri dan  sungguh indah padanan warnanya..
a 
amboi.. bukan main happy lagi hayat ketika bersanding... tersenyum lebar tau.. hehehe

  
makan damai.... hauuuuummmmm hayat feel gile makan.. ahaks..

upacara potong kek dan suap menyuap... 
pic intan suap hayat tak sempat nak snap.. laju sangat hayat sambar.. hehehe
sowi yat gurau jerk.. 

erkkkk alhamdulillah kenyang pewot..
skang time to photo shoot...


aikkk??? da tak sabo2 ke nak baby... huhu
nak bape ramai tan?? jangan ramai2 sangat tau... 
nnti kopak poket aku nak bagi duet raye.. uhuks..
hayyooooo.... baru aku perasan... ko la anak sedara aku yang pertama yang naik pelamin.. hihi
tak lame lagi aku akan terima cucu sedare... hahaha bestnye.!!!!
tak sabo nak jadik atok weiii.... nnti anak intan kena panggil aku 'tok uncle'. wakakaka
best jugak tuh... laen dari yang laen...


Intan si Pempuan gonjol... hukhuk
nasib baek cantek..

cantek gile intan ari nih... berseri2 muke die..
solekan die pun cantek n tak terlalu berat.... patot la hayat tersenyum lebar tengok intan.. hehehe
tapi whatever pon memang this is ur day la tan...
memang cantik n perfect.... suke tengok muke ko cam ni... 
semua cakap cantek gile.... nampak berseri...


Last but not least.... ape lagi.. mesti la pic aku ngan intan. wakakaka
aku ini memang si penyibok.. hukhuk pantang ade camera memang ade je la muke aku... ngeeee...
weeiiiiii amim gemok ade gak la... hihihi

so, itu saje pic yang aku larat letak.... huhuhu
kalau nak ikutkan sehari pon tak cukup mase aku nak upload pic2 ko dalam nihh..... hehehehe
lalalalalalililililululullolololo...

whateveR it is.. kata-kata hikmah untuk hari ni : 'SETIAP APA YANG BERLAKU ADA HIKMAHNYA' 

"SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA
INTAN DAN HAYYAT..
SEMOGA BAHAGIA DAN KEKAL SELAMANYA..."

7 comments:

Anonymous said...

hmmm cantiknya anak buah amim, mcm elly mazlin. hujung tahun ni sy akan kawen, bakal husband sy org johor...so, skrg ingat nak survey butik pengantin kat Johor... Baju pengantin anak buah amim ni tempah/sewa kat butik mana? sape yg makeup? cantik....

Lova said...

Ni buat kat dewan mana ni?

Mulanya disini...... said...

ni kat butik andaman liza kat pasir gudng......

Mulanya disini...... said...

Lova said : buat kat dewan UTM johor

khairul said...

adik beradik amim ada jd staff utm ker? Sbb bt kat dewan utm.. Sy dl student utm 2..

Mulanya disini...... said...

tak laa.... family si suami intan tu yang booking kat dewan alumni UTM tuh.. hehehe

ombin said...

takut tengok mata pengantin wanita ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...